Nákup cez online e-shop horti.sk:
Nakupovať môže aj NEregistrovaná osoba či firma:
- Do košíka vložte produkty, ktoré si chcete zakúpiť
- Minimálna hodnota nákupu pri odvoze na prevádzku/domov je 70€ s DPH
- Minimálna hodnota nákupu pri osobnom odbere v Košiciach je 70€ s DPH
- Počas online nákupu, skontrolujte platnosť Vášho PSČ, či k Vám vozíme, alebo zvoľte osobný odber v KE
- Skontrolujte sumár Vami vykonanej objednávky
- Zvoľte spôsob a deň dopravy a zvoľte spôsob platby
- Zadajte správne údaje kupujúceho
Možnosti platby pre všetkých kupujúcich na webe HORTI.sk:
- Barion – platobná brána – platba online ihneď – kupujúcemu je predautorizovaná platba na jeho účte podľa vykonanej objednávky a predautorizácia teda blokácia finančných prostriedkov je aj plus 15% navyše, nakoľko výsledná suma objednávky sa podľa váhy tovaru môže líšiť. Kupujúci, pri prevzatí tovaru obdrží faktúru a z účtu kupujúceho bude strhnutá len vyfakturovaná suma, podľa skutočne dodaného tovaru. Pri tejto platobnej bráne, predávajúci nevidí informácie o platobnej karte kupujúceho. Barion je inštitúcia pod dohľadom národnej banky Maďarska.
- Platba vodičovi - „na dobierku“ - kupujúci môže šoférovi zaplatiť formou hotovosti alebo kartou na základe vopred vystavenej faktúri podľa ktorej bude z terminálu vodiča na mieste dodania tovaru vystavený daňový doklad o úhrade faktúri
- Platba na pokladni – pri osobnom odbere na Južnej triede 66, Košice – táto platba je vhodná pre všetkých kupujúcich ktorí sa rozhodli vyzdvihnúť si svoju objednávku osobne, alebo prísť si nakúpiť tovar bez objednávky cez e-shop. Platba je možná v hotovosti, gastro lístkami, alebo kartou.
Ďalšie možnosti platby len pre obchodných partnerov HORTI:
- Prevod na účet – prevod v rámci bánk – kupujúcemu je vystavená faktúra po odovzdaní tovaru, presne podľa vyskladnenia, teda, naváženia tovaru
Kto je partnerom HORTI? - Zaregistrivané firmy, alebo živnostníci v internom systéme HORTI, ktorí odoberajú tovar od HORTI na pravidelenj báze a majú prideleného obchodného zástupcu.
Vystavenie objednávky a jej dodanie:
- Pracovná doba vo firme HORTI je od 6-18h v pracovných dňoch.
- Objednávky zaslané do 14h počas pracovného dňa, sú vybavené do 24h, ak ináč neurčí kupujúci
- Objednávky zaslané po 14h počas pracovného dňa, sú vybavené do 48h, ak ináč neurčí kupujúci
- Pozor výnimka! Pri kúpe čistenej a vákuovo balenej zeleniny je potrebné zadať objednávku do 12 h, aby bola vybavená v nasledujúci pracovný deň. V prípade potreby čistenej a vákuovo balenej zeleniny na pondelok, je potrebné objednávku zadať do piatka 12 h.
- Závozy sa vykonávajú počas pracovných dní od pon-ned (mimo štátnych sviatkov či dní pracovného pokoja), ale v prípade potreby a dohody aj počas soboty.
Cena dopravy:
Cena dopravy je 5,90€ s DPH, pri objednávke do 199€ s DPH.
Pri objednávke nad 199€ s DPH, doprava účtovaná nie je.
Ceny tovaru:
- Ceny tovaru, určuje predávajúci na základe trhových cien a zodpovedajúce kvalite tovaru
- Prvá cena pri obrázku je suma na kg/ks, platná pri objednaní a kúpe celého balenia tovaru
- Druhá cena pri obrázku je suma na kg/ks, platná pri kúpe tovaru v množstve menej ako je celé balenie produktu
Registrácia/ako sa stať partnerom:
- Registrovať sa môže akákoľvek súkromná osoba či firma, vytvorením vlastného konta prostredníctvom používaného emailu a vytvorením hesla.
- Od registrácie, kupujúci môže vidieť svoje predošlé nákupy a svoje dodacie adresy ktoré si stanový.
- Registrácia pre obchodných partnerov HORTI je povinná, nakoľko obchodný partner je dohodnutý s obchodným zástupcom HORTI na cenách ktoré vidí len on po prihlásení do svojho konta. Zároveň vidí aktuálne akcie ktoré sú preňho platné.
Možnosti reklamácie:
- Kupujúci pri prevzatí tovaru, musí skontrolovať tovar.
- Za správne uschovanie tovaru je zodpovedný kupujúci od jeho prevzatia.
- Reklamácia je možná na mieste pri vodičovi, ak je tovar poškodený. Následne suma, za poškodený/vrátený tovar, bude vrátená do 30 dní na účet kupujúceho ak platba bola vykonaná vopred. Alebo bude suma za poškodený/vrátený tovar na mieste odberu kupujúcemu odrátaná pred vystavením daňového dokladu vodičom, ak odberateľ platí na mieste - dobierkou. Každý postup je podľa obchodných podmienok HORTI.
- Reklamácia po odchode vodiča, je možná len v prípade obchodných partnerov HORTI, na základe vopred, medzi nimi, stanovených podmienok spolupráce ktoré zahŕňajú aj spôsob reklamácie.